środa, 10 sierpnia 2011

Na wstępie

Cześć!
Jestem Ola i będę tu pokazywała moją kolekcję. Zbieranie gumek nie jest najpopularniejszym hobby jednak mam nadzieję, że moje zbiory się Wam spodobają. Kiedyś miałam podobnego bloga, niestety jego idea upadła. Opisywał on postępy w zbieractwie mnie i moich przyjaciół, ale dziś gumki zbieram już tylko ja. Stary blog nazywał się KZGDŚ, czyli "Klub Zbieraczy Gumek Do Ścierania". Prawdopodobnie opublikuję tu kilka postów, które pojawiły się tam.
Co do strony technicznej: wszystkie zdjęcia i ozdoby na blogu są (i będą) mojego autorstwa. Na razie zaczynam przygodę z blogowaniem na tym serwisie, dlatego prawdopodobnie nie będzie on 'idealny' jeszcze przez jakiś czas.
 
W każdym razie na powitanie wstawiam zdjęcie gumek z Australii. Dostałam je od taty i bardzo je lubię :) Jako jedyne w mojej kolekcji mają włosy. Są przeznaczone do osadzenia na ołówku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz