czwartek, 8 grudnia 2011

Gumki z Polski

Zrobiłam już całkiem sporo zdjęć i aparat padł z wyczerpania. Czekam aż baterie się naładują i robię następne! Może nawet uda mi się publikować jedną notkę dziennie, przynajmniej do końca weekendu :)
Zwierzątka w odblaskowych kolorach były kupione na wycieczce szkolnej w Toruniu. Może jeszcze znajdziecie takie w Empiku.  Morskie "Jeli Deli" znalazłam w Łebie podczas niezapomnianych kolonii. Nie odpakowywałam ich, żeby nie uszkodziły się lub nie posklejały z innymi gumkami, bo niestety materiał, z którego są zrobione ma do tego tendencję. Świecącą gumkę z Sally z filmu "Auta" można było zakupić kiedyś w Rossmannie. Snoopy'iego udało mi się kupić w Warszawie, a na ostatnim zdjęciu jest jedna z moich ulubionych gumek. Zdobyłam ją już dawno temu w wymianie z koleżanką. Myślę, że jest świetna, gdyby gumki żyły, wyglądałyby właśnie tak :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz