niedziela, 20 listopada 2011

Gumki z Hong Kongu

Ostatni tydzień był dla mnie wyczerpujący, bardzo się cieszę, że już się skończył. Ciągle narzekam, że mam tak dużo roboty i nauki, ale zauważyłam, że mam lepsze oceny niż w zeszłym roku. Dlatego przepraszam za zwlekanie z napisaniem posta i zabieram się za dalszą jego część ;)
Gumki, które pokażę dostałam niedawno od taty z Hong Kongu. Dwa pierwsze zdjęcia pokazują gumki firmy Sanrio, która jest twórcą takiej znanej postaci jak 'Hello Kitty'. Pierwsza jest w zasadzie dość zwykła, ale dość oryginalnie zapakowana. Po bokach ma przyklejone pianki ułatwiające trzymanie (prawdopodobnie). Mi trochę przypominają takie papierowe pilniczki do paznokci, ale nie otwierałam jej, więc nie jestem w stanie tego stwierdzić. Na następny zdjęciu gumki w kształcie kredek mają jakby wnękę w swojej środkowej części, a w niej malutkie gumeczki. Mogę jeszcze dodać, że te płaskie gumki z wozem strażackim i wywrotką oraz Tom i Kubuś Puchatek pochodzą z jednej z największych atrakcji Hong Kongu, a mianowicie z wioski rybackiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz