sobota, 11 sierpnia 2012

One year of My Eraser Collection!

Cześć wszystkim! Jak mijają Wam wakacje? Ja bawię się świetnie i między innymi to jest powód, dla którego dawno nie dawałam tu żadnego znaku życia ;)
Od wczoraj mój blog ma już rok! Jak widać nie świętowałam tego dnia zbyt hucznie, ale dzisiaj biorę się za liczenie gumek. Zazwyczaj robię to w każde wakacje, ale w zaszłym roku czas przelatywał mi przez palce jak woda i jakoś tak wyszło, że nie zrobiłam tego. Tym razem jednak będę robiła też zdjęcia dla Was! To tyle słowem wstępu, niedługo opublikuję post z fotorelacją!
___
Hi there guys! How are your holidays? I'm having great time and this is one of main reasons why I wasn't posting anything for so long.
Since yesterday my blog is one year old! As you can see, I didn't celebrate it, but today I'm going to count all of my erasers. Usually I do it every summer, but last year I skipped this activity. This time I'm going to take some pictures for you! Here comes the end of this short introduction, I will publish promised post soon!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz