poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Counting: summary!

Cześć! Przepraszam za tą przerwę, ale korzystałam z kończących się wakacji. Udało mi się spontanicznie wyskoczyć za miasto na kilka dni z przyjaciółkami. Niewiarygodne, że nad zwykłym jeziorem (i w zasadzie na odludziu) może być tak przyjemnie. W każdym razie skończyłam dziś liczyć gumki! Ostatnia szuflada była dla mnie koszmarem, jej zawartość zajęła prawie połowę mojego pokoju. A teraz uwaga... Obecnie moja kolekcja liczy 1344 gumki :) Ale ta liczba niedługo znowu wzrośnie, ponieważ wszystkie markety i sklepy papiernicze zaopatrują się w mnóstwo artykułów szkolnych przed rozpoczęciem nowego roku, więc to dobra okazja dla mnie, żeby coś upatrzyć. Prawdę mówiąc kupiłam już kilka perełek, ale pokażę je wam w następnym poście. Nie mniej jednak nie chcę, żeby wakacje się kończyły, kocham leniuchować!

Ok, a teraz przejdę do właściwej części posta, czyli do zdania fotorelacji z całego liczenia. Było ciężko, ale w końcu się udało :) Na zdjęciach dokładnie widać to o czym wcześniej pisałam (szczególnie na ostatnim)- po liczeniu układam je bardzo starannie. Zdjęcia mogę się różnić trochę kolorem, ponieważ robiłam je o różnych porach dnia no i mój aparat nie jest najlepszy.

Kapeć / The Slipper
Ilość gumek: 9 / Number of erasers: 9

Szuflada nr. 1 / Drawer No. 1
Ilość gumek: 119 / Number of erasers: 119
Szuflada nr. 2 / Drawer No. 2
Ilość gumek: 316 / Number of erasers: 316

Szuflada nr. 3 / Drawer No. 3
Ilość gumek: 182 / Number of erasers: 182

Szuflada nr. 4 / Drawer No. 4
Ilość gumek: 268/ Number of erasers: 268
  
Szuflada nr. 5 / Drawer No. 5
Ilość gumek: 450 / Number of erasers: 450

1 komentarz:

  1. Hej! Cieszę się, że Twoja kolekcja się powiększa! :)
    Mam nadzieję, że wakacje mijają Ci miło. Zauważyłam, że masz papużkę! Świetnie wygląda z gumkami, przekaż jej, że jest fotogeniczna. :D Na pewno się ucieszy. :P
    Najbardziej mi się podoba zdjęcie ósme, kiedy gumki leżą tak w kupkach na podłodze... :)
    Pozdrawiam ciepło i życzę miłych łowów!

    OdpowiedzUsuń