poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Gumki z Madrytu

Cześć! Wygląda na to, że mój blog trochę się zakurzył... Niestety, klasa maturalna to nie przelewki. Do matury zostało mi ok 20 dni i każdą wolną chwilę muszę poświęcać na naukę (no dobra, prawie każdą).
Tak czy siak, niedawno moi rodzice byli w Madrycie (Hiszpania) i przywieźli mi piękne gumki! Mam nadzieję, że spodobają się Wam tak bardzo jak mi :)
___
Hi! It seems that my blog has rised in clouds... Unfortunately, last year of my high school education is really hard. In about 20 days I'll write my first matura exam (an exam that proves your maturity) and I have to study in every minute of my free time (ok- almost every minute).
Anyway, my parents has recently been to Madrid, Spain and they bought me new erasers! I hope you will enjoy them as much as me! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz